• Admiral Vladivostok
  • Barys Astana
  • Čeljabinsk
  • Čerepovec
  • Chabarovsk Amur
  • CSKA Moskva
  • Dinamo Riga
  • Dynamo Minsk
  • Dynamo Moskva
  • Jekatěrinburg
  • Jokerit Helsinki
  • Kazaň
  • Magnitogorsk
  • Nižněkamsk
  • Nižnyj Novgorod
  • Novosibirsk
  • Omsk
  • Petrohrad
  • Red Star Kunlun
  • Slovan Bratislava
  • Sochi
  • Spartak Moskva
  • Ufa
  • Vitiaz Chekhov
  • Yaroslavl
Registrácia
Zapamätať prihlásenie

Nemáte ešte účet?

Registrácia

Máte už svoj účet?

Prihlásenie
Menu

Na Slovane chcú také vysoké návštevy, o ktorých mohli v poslednej sezóne KHL iba snívať

HC Slovan Bratislava © facebook HC Slovan Bratislava
SLEDUJ ONLINE SLEDUJ KHL ZÁPASY ONLINE

Vedenie hokejového Slovana chce v extralige plnší domáci štadión ako tomu bolo v minulej sezóne KHL.

HC Slovan Bratislava sa po siedmich rokoch vrátil z KHL do domácej extraligy. Po vyriešení podlžností voči mestu za nájom štadióna a voči hráčom a členom realizačnému tímu dostal klub extraligovú licenciu.

Marketingový riaditeľ HC Slovan Milan Vajda netají, že po znížení cien lístkov po návrate do domáceho "rybníka" očakáva vyššiu divácku návštevnosť, ako tomu bolo v nevydarenej minulej sezóne KHL.

„Veríme, že sa nám podarí zaplniť kapacitu Zimného štadióna Ondreja Nepelu majiteľmi permanentiek z cca 25% a že mužstvo bude v priebehu sezóny získavať u fanúšikov svoju tvár a zlepšovať sa natoľko, aby v rozhodujúcich fázach sezóny po Novom roku zabojovalo o play off a tipsportligový hokej sa hral v Bratislave aj v marci či apríli. To by zároveň celkom určite znamenalo také vysoké návštevy, o ktorých sme mohli v poslednej siedmej sezóne KHL iba snívať," vyhlásil Vajda v rozhovore pre šport.sk.

Aj napriek tomu, že ceny lístkov po návrate do extraligy išli značne nadol, fanúšikovia sa môžu tešiť na podobný bohatý sprievodný program počas domácich súbojov belasých, na aký boli zvyknutí počas stretnutí KHL.

„Nechceme však nič zľaviť z aktivít, na ktoré si fanúšikovia zvykli počas KHL, či už sú to rôzne súťaže, fotozóna, meet&greet akcie s hráčmi po zápase, maskot Harvy, cheerleaderky alebo tématické zápasy ako vianočný alebo detský. Veľkou novinkou v aréne, ktorá nám zostala po majstrovstvách sveta, je možnosť zhasínať a opätovne zapínať v hale osvetlenie a využívať pritom rôzne doplnkové efektové svetlá," prezradil Vajda.

Marketingové oddelenie Slovana vsadilo v tejto sezóne na pevné ceny lístkov na jednotlivé zápasy. Smerom do budúcnosti však zvažuje dynamické naceňovanie vstupeniek.

„Uvažujeme o spolupráci s nemeckou firmou Smart Pricer, ktorá sa profesionálne zaoberá optimalizáciou príjmov z ticketingu a tzv. 'dynamickým naceňovaním' na základe pravidelnej analýzy množstva rôznych dát. Výsledkom je potom niečo podobné ako v leteckej doprave: to isté sedadlo môže mať v rôznom čase rôznu cenu. Platí však, že permanentka musí byť v každom okamihu najvýhodnejším riešením pre fanúšika."

Adam Liška: Takto to bolo s výplatami v Rusku

Zažil "neplatenie" v Slovane. Aké to bolo v Rusku v výplatami prezradil Adam Liška

06.03.20, 14:03

0

Agent je potkan, Ziman bol úplne mimo a Štefl sa oprel aj do bratislavského magistrátu

Nevie mu prísť na meno. Štefl sa obul do bývalého GM Slovana Patrika Zimana

21.02.20, 13:44

0

Všetko bolo pripravené. Slovan mal mať najsilnejší káder počas pôsobenia v KHL, tvrdí Štefl

Kontroverzný Oldřich Štefl prehovoril o období pred odchodom Slovana z KHL.

18.02.20, 15:12

0

Info! Len prihlásení užívatelia môžu pridávať a reagovať na už pridané komentáre.

TABUĽKA TOP 8

VÝCHOD

ZÁPAD

CELKOM

  • #Tým
    Z
    V
    VP
    PP
    P
    Skóre
    B
  • #Tým
    Z
    V
    VP
    PP
    P
    Skóre
    B